26-08-2013

World After Cover Reveal

EINDELIJK! Het vervolg van Angelfall, World After heeft een cover gekregen. Dat is nog een stapje dichter bij de langverwachte release.

Angelfall deelt met Vampire Academy en Bloodlines de titel 'favoriete serie' en dat is geen titel die ik om aan het even welke boek uitdeel. Nee, het is een grote eer :). Ik heb Angelfall al zoveel keer opnieuw en opnieuw gelezen, terwijl ik wachtte op World After; er zit meer dan twee jaar tussen de releasedatum van Angelfall en World After. Je kunt je dus wel voorstellen dat ik heel opgewonden was toen ik zag dat de cover van World After eindelijk vrijgegeven is en dat er bovendien een excerpt van het echte boek bij zit. Maar eerst de cover *drumroll*:


Ik ben erg tevreden met deze cover. Het heeft alles wat het moet hebben: het past bij het eerste boek, sober en niet te druk en het past ook bij het verhaal (daar ga ik toch vanuit, in Angelfall had Raffe witte vleugels met veren, in World After heeft hij de zwart vleermuisvleugels).

Nu voor het korte excerpt van het boek, je kunt het hier lezen. Ik ben alvast niet te houden, want het was al een heel goed stukje. Ik kan niet wachten tot ik het hele boek kan verslinden, maar dat is nog aftellen tot 19 november!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten