08-07-2011

Leesvoer 08/07

Mijn nieuwste aanwinsten op boekenvlak. Geleend, gekocht of gekregen.
Ik heb onlangs boeken besteld, ja, om mee te nemen op vakantie. Ik had ze vandaag al verwacht en ja hoor, ze zijn aangekomen! Joepie!


Matched - Ally Condie: Misschien komt deze je bekend voor, en dat kan zeker, want Matched stond ook bij Leesvoer 05/07. Ik had namelijk aan mijn papa gevraagd om de andere 4 boeken te bestellen en hij had er nog een boek bij besteld, als verrassing. En dat is dus Matched. Heel goed, want ik heb hoge verwachtingen bij dit boek en goede boeken lees ik het liefst in het Engels!

Divergent - Veronica Roth: Dit boek is redelijk recent uitgebracht (ergens in april). Op verschillende boekenblogs heb ik bloggers dit boek zien prijzen en ook op Goodreads krijgt het een hoge score, zeker voor een boek dat uit is (4.51)! Het is net zoals Matched, dystopia (wat futuristisch: bv Hungergames) en eerlijk gezegd heb ik nog maar enkel de Hungergames in dit genre gelezen, maar de korte inhouden van deze boeken spreken mij ook erg aan. Volgens mij ben ik een dystopia-fan!

The Body Finder - Kimberly Derting: Dit boek gaat over een meisje dat nogal een enge gave heeft, namelijk het aanvoelen van lichamen van vermoorden mensen. Ieuw, zij liever dan ik. Een toepasselijke titel trouwens...Maar desondanks kijk ik toch uit naar dit boek.

Paranormalcy - Kiersten White: In Vers van de Pers: juli, kon je zien dat het tweede deel van deze reeks op 26 juli uit zal komen. Ik heb alvast het eerste deel :). Dit boek gaat over mensen met gaves en ik denk zelf ook een paar mythische wezens, wat wil je nog meer?

Unearthly - Cynthia Hand: De paperback is niet zo bekend (en ook niet zo mooi) als de hardcover cover, dus heb ik hem er bij gezet. Dit boek gaat over engelen, ofja, het hoofdpersonage is half-engel. Hopelijk is het beter als Halo, want dat vond ik eerlijk gezegd nogal saai. Ik denk het wel, ik ben er al verschillende goede dingen over tegen gekomen op andere blogs en die goodreads-sterren...(4.27)!!!

Leesvoer van de beste kwaliteit zou ik zeggen!!! De laatste tijd heb ik een heleboel leesvoer-berichten gepost, maar dat is nu gedaan. Dit zal de laatste zijn voor een maand. Ik vertrek namelijk binnenkort op reis. En dan kan ik uiteraard niet naar de bib gaan of boeken ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten