05-07-2011

Leesvoer 05/07

Jaja, Emma is weer naar de bib geweest en heeft 4 boeken mee naar huis genomen. Eigelijk was ik gewoon naar de bib gegaan om 2 boeken die ik gereserveerd had op te halen, maar ik heb er nog 2 andere bij gevonden.


Schaduwkus - Richelle Mead: Het derde deel van Vampire Academy. Ik vond de eerste en de tweede erg goed, maar helaas heb ik mezelf bevolen deze te bewaren voor op reis, dus ik moet nog even wachten voor ik me op de derde kan storten.

Matched - Ally Condie: Dit is het eerste deel van een reeks en het ziet er mij heel goed uit! In de toekomst, waar je leven voor jouw gepland wordt. Maar spijtig genoeg moet ik deze ook bewaren voor op vakantie. De titel is misleidend, maar deze is wel degelijk in het Nederlands :(. Het tweede deel komt op 1 november uit en heet Crossed.

Robijnrood - Kerstin Gier: Ik had deze toevallig op de site van de bib gevonden. Het is oorspronkelijk in het Duits geschreven, maar toen ik het op Goodreads opzocht vond ik een cover die ik al vaak op Engelse blogs ben tegengekomen. Het krijgt ook een redelijk aantal sterren (4.11), dus heb ik hem meegenomen.

 Meisje, 15, mooi maar maf -  Sue Limb: Zo'n typisch meisjesboek met niet veel inhoud, kan nog wel leuk worden.

1 opmerking: