01-07-2011

Vers van de Pers: Juli

Nieuwe boeken die deze maand zullen uitkomen!
Een paar interessante boeken komen deze maand uit! Klik op de titel voor de goodreads-pagina van het boek. Voor juli vielen mij deze maand deze 5 op:

Forever - Maggie Stiefvater: 12 juli
Ik heb de eerste twee boeken van deze reeks al gelezen en dit is het derde deel. Ik vond dit erg leuke boeken met weerwolven en ben dus erg benieuwd hoe deze reeks gaat aflopen...

Supernaturally - Kiersten White: 26 juli
Dit is ook een vervolg, het tweede boek van de Paranormalcy-reeks. Ik heb zelf het eerste boek nog niet gelezen, maar het staat op mijn to-read lijst en ook op de lijst van boeken die ik ga kopen (ze hebben deze boeken niet in mijn bib). Naar wat ik kan afleiden van de achterflap gaat het over mensen met verschillende gave's en ook een paar mythische wezens, kan nooit slecht zijn :)



 Luminous - Dawn Metcalf: 7 juli
Ik moet toegeven dat ik dit boek uitgekozen heb omwille van de cover, maar de achterflap ziet er ook leuk uit. Ook weer met mensen met krachten en gave's. Deze staat momenteel nog niet op mijn to-read lijst, maar wie weet...

 Once Every Never - Lesley Livingston: 14 juli
Ik wist eigenlijk niet dat dit boek nog niet uit was en het stond al op mijn books-to-buy-list. Het is het eerste deel van de reeks. Klik op de titel voor de korte inhoud!








Original Sin -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten