31-07-2011

Gelezen en Verteerd: Juli

Mijn maandelijkse update over mijn eetgedrag wat boeken betreft.
Tussen de haakjes:  ~ = ik ben nog niet zeker of ik het ga reviewen, > = review komt nog, + = ik ga wachten tot ik nog een deel gelezen heb.
  • Verraden - P.C. Cast (~)
  • Ik moet je iets vertellen - Sarah Dessen (>)
  • Fallen - Lauren Kate (~)
  • Halo - Alexandra Adornetto (review)
  • Chosen - P.C. Cast (~)
  • Ik hou van New York - Lindsey Kelk (review)
  • Ontwaken - Kelley Armstrong (+)
  • Three to get Deadly - Janet Evanovich (review)
  • The Body Finder - Kimberly Derting (+)
  • Deluxe - Anna Godbersen (>)
  • Matched - Ally Condie (review)
  • Schaduwkus - Richelle Mead (>)
  • Divergent - Veronica Roth (review)
  • Kwelling - Lauren Kate (~)
  • Wings - Aprilynne Pike (+)
  • Unearthly - Cynthia Hand (>)
Favoriet van de maand
Het beste boek dat ik deze maand gelezen heb is Divergent. Echt geweldig!  Voor meer aanprijzingen en info over dit boek, lees mijn review.
(Ik kon het niet over mijn hart krijgen om Schaduwkus van Richelle Mead en Unearthly van Cynthia Hand toch ook niet even te vermelden, dus ziezo, tweede plaats voor Richelle Mead samen met Cynthia Hand!)

Blèh van de maand
Het slechtste boeken dat ik deze maand gelezen heb moet Halo geweest zijn van Alexandra Adornetto, alhoewel House of the Night-serie van P.C. Castnu ook niet bepaald verheffend was...

Sterren
Hier zie je hoeveel sterren ik het op goodreads heb gegeven, en de link naar het boek op goodreads. Gewoon op de cover klikken.


Gelezen in Juli


TormentThe Princess DiariesI Heart New YorkJust ListenChosenBetrayed

More of Emma's books »

Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten