22-07-2011

The Hunger Games: film

Onlangs (ergens deze week, ik heb het gisteren gezien, maar ik heb even zonder internet gezeten.) is de filmposter van de Hunger Games the movie, uitgekomen. Ja! Er komt een film van. Mijn mening is zoals altijd, hopelijk verknoeien ze het niet zoals wel vaker durft te gebeuren bij verfilmingen van boeken.

Maar voor de Hunger Games film ziet het er goed uit, met de casting ben ik het bijna helemaal eens en ook vind ik deze poster fantastisch. Van de broche (die ook op de cover van het boek staat, yay!) en het vuur (dat er trouwens heel echt uit ziet) tot de superbekende uitspraak: 'May the odds be ever in your favor' *thudududuuu* en het lettertype (ik ben erg gevoelig op het vlak van lettertypes). Ik zou hem direct ophangen in mijn kamer!

Ik ga deze film zeker kijken. Ik heb niet dat wanneer ik de film zie, de personages in mijn hoofd veranderen in de personages in de film of het landschap etc. Ben ik even blij, op dat vlak is mijn verbeelding ijzersterk :), plus ik heb de Hunger Games al zo vaak gelezen dat er veel voor nodig is om het te laten veranderen. En zoals altijd: het boek blijft beter dan de film.

Als je nieuwsgierig bent wie er als de tributen gecast zijn, check dan de facebookpagina: Who are the tributes?

Check mijn review van de boeken: De Hongerspelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten