01-07-2011

Leesvoer 01/07

Mijn nieuwste aanwinsten op boekenvlak. Geleend, gekocht of gekregen.
Ik heb momenteel tonnen boeken van de bib thuis liggen, dat is omdat ik boeken die ik meeneem op vakantie al uit de bib ben gaan halen. Dus hier is nog maar een lading vers voer, allemaal uit de bib.


Wings - Aprilynne Pike: Als ik me niet vergis is gaat dit over elfjes, ik ben het al een paar keer tegen gekomen op blogs en op goodreads. Dus heb ik ze maar eens uitgeleend, het moet populair zijn want heeft mij super lang gekost om het te pakken te krijgen, met al die reserveringen...:(
Spells - Aprilynne Pike: Dit is het vervolg op Wings, kan ik één keer de reeks lezen. Oh, excuse me:  de eerste twee delen. In het Engels is er namelijk ook al een derde boek uit en het vierde is in aan tocht.
Fallen - Lauren Kate: In Leesvoer 24/06 liet ik al weten dat ik het tweede deel van deze reeks tijdelijk in mijn bezit heb, nu ook het eerste: joepie! Deze boeken gaan over engelen, en zoals ik al gezegd heb hou ik van boeken met engelen, ofja het valt nog af te wachten of deze boeken op Hush, hush-niveau zijn.
Chosen - P.C. Cast: Het derde deel van nog een andere vampier-reeks. Eerlijk gezegd ben ik niet echt fan van deze boeken...Maar gezien ze deze in de bib hebben, lees ik dit deel ook maar. Ik heb trouwens nog een grappig weetje over deze reeks...één van de volgende berichten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten