13-07-2011

Ik ga op reis en ik neem mee

Morgen vertrek ik op reis. En om de vele uurtjes in de auto (en de trein) korter te maken, iets te doen te hebben wanneer ik in de zon aan het bakken ben en na een wandeltocht lekker te kunnen ontspannen, neem ik natuurlijk een stapel boeken mee! Als je weet dat ik een kleine maand weg ben, kun je wel raden dat die stapel boeken niet een gewone, maar een grote stapel boeken is. Ik heb er ook voor gezorgd dat ik goede boeken meeneem, hier komen ze:

1. Matched - Ally Condie
2. Robijnrood - Kersten Gier
3. Kwelling - Lauren Kate
4. Divergent - Veronica Roth
5. Vampire Academy, Schaduwkus - Richelle Mead
6. Luxe - Anna Godbersen

7. Paranormalcy - Kiersten White
8. Wings - Aprilynne Pike
9. Spells - Aprilynne Pike
10. The Body Finder
11. Unearthly - Cynthia Hand
12. Three to get deadly - Janet Evanovich
13. Het achtste wonder - Janet Evanovich

14. Viermaal is scheepsrecht - Janet Evanovich
15. De zevende hemel - Janet Evanovich
16. Schoppen negen - Janet Evanovich
17. Ontwaken - Kelley Armstrong

Njammie! Ik heb al zin om mij op deze boeken te storten! Ik kijk het meest uit naar Divergent, Matched, Unearthly en Schaduwkus. Verwacht maar enkele reviews de komende weken!

Wat en hoeveel neem jij mee van boeken in je koffer? Laat een reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten