01-08-2011

Vers van de Pers: Augustus

Nieuwe boeken die deze maand zullen uitkomen!
Joepie! In augustus komen er verschillende leuke boeken uit! Klik op de titels om naar de goodreads-pagina van het boek te gaan (daar vind je onder andere ook de korte inhoud).

 Anna Dressed in Blood - Kendara Blake: 30 augustus
Een eerste deel uit de reeks: Anna Dressed in Blood. Dit boek staat al een tijdje op mijn to-readlijst. Ik vind het een interessant boek omdat het ten eerste over geesten gaat (en ik heb nog niet zoveel boeken over geesten gelezen) en omdat het hoofdpersonage een jongen is (en dat komt niet zo vaak voor in dit genre van boeken). Ik kijk echt uit naar dit boek! En niet te vergeten: coole cover!
Bloodlines - Richelle Mead: 23 augustus
Bloodlines is het eerste boek van de nieuwe reeks van Richelle Mead, de schrijfster van Vampire Academy. Het boek speelt zich wel in dezelfde vampier-wereld af. Ik ben heel benieuwd, want ik heb zeker weten genoten van Vampire Academy, waarvan ik al de eerste drie gelezen heb.
 Hades - Alexander Adornetto: 30 augustus
Hades is het tweede boek van de serie 'Halo', de eerste heb ik in het begin van juli gelezen. Zoals je in mijn review kon lezen vond ik het niet echt geweldig. Ik heb geen plannen om dit boek te lezen, behalve misshien als de bib het aanschaft.
 The Near Witch - Victoria Schwab: 2 augustus
Al heel veel goede dingen gehoord van dit boek (sommige boekbloggers krijgen boeken eerder van de publisher om te reviewen). Het staat momenteel wel nog niet op mijn books to buy-list, maar wieweet.








Chain Reaction - Simone Elkeles: 16 augustus
Ik heb van deze schrijfster al Perfect Chemistry gelezen. Ze heeft daarop nog 2 vervolgen geschreven (maar los van elkaar, met andere hoofdpersonages). Dit is het derde boek van de Perfect Chemistry-reeks. Het tweede boek van deze reeks, Rules of Attractions wil ik super graag lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten