27-08-2011

Nieuw Budget

Ik heb de gewoonte om al het geld dat ik krijg (zakgeld, geld van verjaardagen,...) in groepjes in te delen. Zo heb ik geld om mee te shoppen, geld om te sparen en geld om 'stuff' mee te kopen (een kitsch kussen, cadeautjes,...). Mijn laatste groepje was geld om op te doen wanneer ik in New York ben. En gezien New York bijna achter de rug is, bestaat die groep niet meer. Hoog tijd voor een nieuwe. Vanaf september spaar ik dus ook voor boeken. En dat is nodig want ik heb het gevoel dat er niet veel boeken in de bib meer zijn die mij aanstaan en de bib koopt trager dan ik lees. Dat wou ik even melden, ik koop nu ook zelf boeken, niet alleen op papa's rekening :). Maar boeken zijn mijn geld waard, ik vind het helemaal niet erg om daar geld aan te spenderen. Om het te vieren heb ik al een wishlist op Amazon aangemaakt, dan kan ik zo wat volgen op welke boeken daarvan de kortingen liggen. De volgende boeken die in mijn winkelwagentje liggen zullen My Soul to Take van Rachel Vincent, Forever van Maggie Stiefvater en Forbidden van Tabitha Suzuma. Gave's, weerwolven en zonder iets paranormaal (ik denk toch dat Forbidden realistische fictie, zoals ze dat noemen, is): een goede combinatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten