03-08-2011

Leesvoer 02/08

Ik had niet gedacht dat ik op vakantie nog boeken zou bestellen en ontvangen, maar dat is toch het geval. Ik zit namelijk met een boekentekort. Dus na een vruchteloos bezoek aan een boekenwinkel in Frankrijk (Enkel Franse boeken) heb ik gisteren deze twee boeken laten bestellen. Deze morgen om 9.53 zijn ze al aangekomen:

Clockwork Angel - Cassandra Clare: Dit is het eerste deel van de Infernal Devices. Een reeks die zich voor de Mortal Instruments afspeelt, een prequel dus. Gezien de Mortal Instruments heeel goed waren, kan dit niet slecht zijn. Het tweede deel,  Clockwork Prince verschijnt 6 december.

Blood Promise - Richelle Mead: Het vierde boek van Vampire Academy, jeeeee! Ik heb laatst het derde uitgelezen en ik ben superbenieuwd wat er gaat gebeuren. Ik heb het in de rode cover besteld, die is de mooiste. Veel beter dan de andere versie met dat gezicht en die poort.

2 opmerkingen:

  1. "... laten bestellen ..." zal je bedoelen ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ik heb de vervolgen van vampire academy ook besteld, ik moet echt weten hoe da gaat aflopen eh!!

    BeantwoordenVerwijderen