08-08-2011

Stemmen!

Ik heb sinds gisteren of eergisteren een twitteraccount (niet dat ik twitter ofzo, ik volg gewoon andere mensen), en ik heb er nog geen spijt van. Eén van de mensen die ik volg is natuurlijk Cassandra Clare van de Mortal Instruments (en de Infernal Devices ofcoursee). En ik was aangenaam verrast toen ik deze ochtend dit las op twitter:

http://twishort.com/addym

Dus, waar het op neer komt is dat de blog http://ya-sisterhood.blogspot.com/ een heel grote poll houdt om de winnaar van hun Summer Crush Tournament te verkiezen. Bijna alle  rondes zijn nu gedaan en de finale is woensdag tussen Jace (TMI) en Ash (The Iron Fey). Ik heb de boeken van The Iron Fey nog niet gelezen, maar de eerste staat wel al op mijn wishlist. De keuze is dus simpel voor mij (Jace is trouwens mijn all time favorite), zeker met Cassandra Clare's cadeautje. Ik zou alles doen voor een outtake van City of Lost Souls (het vijfde boek van TMI) en niet te vergeten Jaces POV. Alle! Iedereen stemmen! Zelfs als je de boeken niet hebt gelezen (wat doe je hier dan eigenlijk nog? Maak dat je ze gelezen hebt!). Op hun website staat dat de finale woensdag maandag van 8 uur  tot 8 uur is, maar ik weet natuurlijk niet in welke tijdzone die zitten. Hou vanaf nu gewoon de homepage van http://ya-sisterhood.blogspot.com/ in de gaten en vergeet NU niet te stemmen!

Woensdag is de laatste ronde, begint om 15.00, en oja, Cassandra Clare, heeft de PoV al gepost (site gecrasht, was te verwachten, maar het staat nu ook op haar blog). De outtake van CoLS komt als de site terug gefikst is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten