13-08-2011

Leesvoer 13/08

Mijn nieuwste aanwinsten op boekenvlak. Geleend, gekocht of gekregen.
Ik heb de laatste twee delen van Vampire Academy ook laten bestellen, ik moest gewoon weten wat er ging gebeuren (en er was veel korting op, ze waren allebei rond de 3.50  pond! 4 euro!). Ze zijn eigenlijk donderdag al aangekomen, maar ik was van plan om naar de bib te gaan (ik ben weer thuis). Het zalige Belgische weer heeft me tegen gehouden (en van biblijst waren ook niet bepaald veel boeken aanwezig), dus is het een korte leesvoer:


Spirit Bound & Last Sacrifice - Richelle Mead: Als ik al zei, ik wou echt weten wat er ging gebeuren, dus hebben ze voorang gekregen op andere boeken. Zoals je kunt zien heb ik ze ook in de mooie rode covers gekocht. Ik heb nu de drie laatste in mijn bezit, de drie eerste had ik in het Nederlands van de bib kunnen lenen, ooit zal ik die ook nog wel eens aanschaffen (ja! In de mooie rode covers!)

2 opmerkingen: