01-01-2012

Nieuw in het Nederlands: januari


Ok, de eerste aflevering van Nieuw in het Nederlands, de Nederlandse versie van Vers van de Pers. Ik heb voor januari 3 boeken gevonden. Als ik iets vergeten ben, laat het vooral weten!


 Offergave - Richelle Mead
De vertaling van Last Sacrifice, het laatste boek van Vampire Academy in het Nederlands. Eén van mijn favoriete reeksen met mijn favoriete personage: Rose Hathaway. Je kunt alvast mijn review lezen.

Delirium Amoris - Lauren Oliver
De vertaling van Delirium. Een dystopia-boek dat ik onlangs gelezen heb. Deze is echt snel vertaalt, Delirium zelf is pas in 2011 is uitgekomen.

De flirt - Andrea Cremer
De vertaling van Nightshade, het eerste boek in de reeks. Ik ga binnen een paar dagen in het tweede boek beginnen (maar dan wel in het Engels).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten