06-06-2012

Vers van de Pers: juni


De nieuwe releases in juni. Ik heb er deze maand maar vier, vier boeken die mij wel intereseren, sommige meer dan andere. Het zijn er maar vier omdat ik niet te veel wil nadenken over coole boeken die uitkomen terwijl ik achter mijn bureautje zit te studeren, want ja, die leuke tijd is weer aangebroken:  de examens! 



The Golden Lily - Richelle Mead: 12 juni
Joepie! Het vervolg van Bloodlines! Eindelijk! Meer Sydrian, en nog zoveel andere dingen. Dit wordt mijn eerste boek na de examens.









Shadow and Bone - Leigh Bardug: 5 juni
Dit ziet er erg leuk uit en het fantasy, hoera! Ik heb goodreads ook gezien dat Veronica Roth het erg goed vond, dus dan moeten we het zeker lezen! Oh, en wat een cover!





Timepiece - Myra McEntire: 12 juni
Ik heb laatst het eerste boek van deze reeks gelezen, Hourglass. Het was goed, maar ik begin langzaamaan Tijdreis-boeken te verwarrend te vinden. Ik kan er nooit aan uit en de theorieën kloppen (volgens mij) nooit. Maar het vervolg komt dus ook in juni uit. 








A Midsummer's Nightmare - Kody Keplinger: 5 juni
Boeken van Kody Keplinger zijn wel leuke boekjes om te lezen. Ik vond The Duff een leuke, en ik hoop dat deze van hetzelfde kaliber gaat zijn. Het ziet alleszins leuk uit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten