29-12-2012

Top Ten Friday - Boeken van 2012


Vorige week maakte ik een top tien van de boeken waar ik het meest naar uitkijk van 2013. Aangezien 2013 voor de deur staat, is het tijd om nog even terug te blikken op 2012 en ook een top te maken van de boeken die ik in 2012 gelezen heb. Een rangorde maken was deze keer te moeilijk, dus staan ze in een willekeurige volgorde. Ik heb er wel precies tien uitgekozen. Als je wilt weten waarom ik deze boeken zo leuk vond, klik dan op de titel, die zal je naar mijn review leiden. Van Legend en Hushed heb ik helaas geen review geschreven.

If I Stay, Where She Went - Gayle Forman
Hushed - Kelley York
Pushing the Limits - Katie McGarry
Insurgent - Veronica Roth
Angelfall - Susan Ee
The Immortal Rules - Julie Kagawa
Legend - Marie Lu
Throne of Glass - Sarah J. Maas
The Golden Lily - Richelle Mead
The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin

Met nog een eervolle vermelding van Under the Never Sky en Hallowed. Welke boeken waren jouw favorieten van 2012? Ik ben erg nieuwsgierig en ik kan aanraders altijd gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten