01-09-2013

Gelezen en Verteerd | augustus


The Assassin and the Piratelord - Sarah J. Maas
The Assassin and the Desert - Sarah J. Maas
The Assassin and the Underworld - Sarah J. Maas
The Assassin and the Empire - Sarah J. Maas
Crown of Midnight - Sarah J. Maas
Pivot Point - Kasie West
Born at Midnight - C.C. Hunter
Some Girls Are - Courtney Summers
I heart Hollywood - Lindsey Kelk
I heart Paris - Lindsey Kelk
I heart Vegas - Lindsey Kelk
I heart London - Lindsey Kelk
Obisdian - Jennifer L. Armentrout
Onyx - Jennifer L. Armentrout

Ik heb weer een heleboel boeken gelezen deze maand, waaronder enkele kortverhalen. Ik heb niet echt een favoriet, ze zitten allemaal op dezelfde hoogte, rond de vier sterren. Behalve Born at Midnight, dat ik zelfs niet uitgelezen heb en ik dus zonder aarzelen kan benoemen tot slechtste boek dat ik gelezen heb in augustus.

Als jij wel een favoriet had deze maand, zeker achterlaten en die boeken die dik gebuisd waren mogen er ineens bij!

2 opmerkingen:

  1. Cinder was een heel erg leuk verhaal, vooral het einde was wauw! Ben benieuwd naar deel 2!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het tweede deel is zeker de moeite waard! Ik heb er erg van genoten!

      Verwijderen