13-10-2013

Leven in de brouwerij

Het is de laatste maand op boekenbonanza wel heel erg stil geweest, en ik ben erg beschaamd. En er is geen goed excuus voor, ja, school was erg druk en een grote aanpassing na twee maanden niksen, maar dat sluit bloggen niet uit. Nu komt er weer leven in de brouwerij. Morgen sta ik alvast klaar met Leesbeest aan het Woord en binnenkort post ik ook een Leesvoer en Vers van de Pers van oktober.

Ik heb ook wat inspiratie nodig op het vlak van leesvoer. Ik weet niet wat te lezen. 19 november komt heel dicht in de buurt en dan verschijnen twee vervolgen van mijn twee favoriete reeksen; Angelfall en Bloodlines. Alle andere boeken zien er nu niet meer aantrekkelijk uit, of de ze zijn te duur, of ze bestaan niet in Kindle en mijn spaarpotje zit er momenteel wat magertjes bij. Als jullie dus aanraders hebben, erg goede boeken die iedereen gelezen moet hebben, zeker achterlaten in de comments. Dankjewel!

Veel leesplezier,

Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten