15-06-2011

Leesvoer 15/06

Mijn nieuwste aanwinsten op boekenvlak. Geleend, gekocht of gekregen.

Engelse cover van Deluxe

Ik ben nog eens naar de bib geweest! Het was een tijdje geleden met de examens die bezig zijn, maar toen ik laatst de site van de bib checkte (ik wou enkele boeken reserveren zodat die op tijd klaar liggen voor als ik op vakantie vertrek) zag ik dat er een paar boeken aanwezig waren, dus ik heb deze alvast voor wanneer de vakantie begint. Ik denk wel dat ik al in Blauwe Maan ga beginnen.
  • Blauwe Maan - Alyson Noël: het vervolg op 'Evermore' dat ik laatst gelezen heb. Er is nog een derde deel.
  • Ik moet je iets vertellen - Sarah Dessen: ik heb over deze schrijfster al veel gelezen op verschillende blogs en ook op goodreads. Dus dacht ik: laten we er eens eentje uitproberen!
  • Verkozen - P.C. Cast: ook deze is een vervolg van een reeks (van tot nu toe 8 boeken). Het eerste boek heb ik niet zo lang geleden gelezen. Hoewel ik het niet zoo speciaal vond ga ik de reeks toch aflezen, niet dat het stom was ofzo, het was gewoon oke.
  • Deluxe - Anna Godbersen: Net als over Sarah Dessen heb ik ook over de Deluxe-serie veel gelezen op boekenblogs. Ik moet toegeven dat ik een paar jaar geleden dit boek al zeker twee keer heb uitgeleend maar nog nooit in begonnen. Maar het blijkt echt goed te zijn, dus heb ik het nog eens uitgeleend. Ik ben natuurlijk wel weer gedwongen om het in het Nederlands te lezen :(, de covers zijn ook mooier in het Engels, maar wathever...Dit is het eerste deel van een reeks van 4.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten