30-06-2011

Gelezen en Verteerd: Juni

Mijn maandelijkse update over mijn eetgedrag wat boeken betreft.
  • Grof Geld - Janet Evanovich (review)
  • Perfect Chemistry - (spijtig genoeg nog geen review, maar die komt eraan!)
  • City of Ashes - Cassandra Clare (review)
  • City of Glass - Cassandra Clare (review)
  • Blauwe Maan - Alyson Noel (geen review)
  • Vampire Academy - Richelle Mead (ik heb deze reeks nog niet helemaal gelezen, dus ik heb er nog geen review van)
  • City of Fallen Angels - Cassandra Clare (review)
  • Frostbite - Richelle Mead (tweede deel van Vampire Academy)
  • Two for the Dough - Janet Evanovich (review)
Ik heb deze maand niet zo veel gelezen gezien ik examens had, maar nu is het VAKANTIE, dus heb ik veeel tijd om te lezen en te bloggen!

Favoriet van de maand:
De favoriet van deze maand is een reeks, de Mortal Instruments. Fantastische boeken, ik heb er al een review van, zeker lezen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten