24-06-2011

Leesvoer 24/06

Mijn nieuwste aanwinsten op boekenvlak. Geleend, gekocht of gekregen.
De eerste dag van de vakantie en ik ben al naar de bib geweest! Ook zijn er enkele boeken die ik besteld had aangekomen. Hier is mijn buit:

Gekocht
City of Fallen Angels - Cassandra Clare: Whaaaaa! Het vierde deel van The Mortal Instruments, waar ik verslaaafd aan ben! Ik heb speciaal gewacht tot na de examens om deze tevoorschijn te halen. Ik ga er zo lang mogelijk over doen om deze uit te lezen!
City of Bones - Cassandra Clare: Dit is het eerste deel uit The Mortal Instruments, ik heb deze al gelezen. Uit de bib geleend, maar ik wou de reeks volledig hebben.

Bib
Halo - Alexandra Adornetto: Een boek over engelen, altijd leuk :). Ik ga deze waarschijnlijk bewaren om mee te nemen op vakantie.
Vampire Academy - Richelle Mead: Het eerste boek van 6 in de reeks Vampire Academy. Boeken over vampiers, altijd leuk :). Scoort goed op goodreads en verschillende boekenblogs en zelfs een paar vriendinnen hebben deze mij sterk aanbeveelt! Dus heb ik niet langer gewacht en heb ze dirrect uitgeleend.
IJskoud - Richelle Mead: Het tweede boek van Vampire Academy, waarschijnlijk ook een vakantieboek.
Kwelling - Lauren Kate: Dit is eigelijk een vervolg, maar ik heb het eerste gereserveerd dus heb ik het tweede alvast ook uitgeleend, hopelijk is het goed!
Ik hou van New York - Lindsey Kelk: Een vriendin van mij heeft deze voor mij gevonden. De titel alleen al is al leuk en buiten over NY gaat het ook nog eens over bloggen! Wat wil je nog meer?
6x Stephanie Plum - Janet Evanovich: Zoals ik al gezegd had ging ik de reeks van Stephanie Plum, de premiejager, verder lezen. Ik ben alvast begonnen met 6 nieuwe boeken van die reeks uit te lenen.

Friends
Gone - Micheal Grant: Als ik me niet vergis iets science-fictionish, ze scoren goed dus ik ga ze lezen (een reeks van 3 boeken, dit is de eerste)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten