28-05-2012

Cover Lover: Shiver


Cover Loveeeer! Deze keer ben ik voor Shiver van Maggie Stiefvater gegaan, het eerste boek uit The Wolves of Mercy Falls. Ik heb er drie covers uitgekozen, er waren er nog andere, de ene lelijker dan de andere. Here we go!

Duitse cover
Mooi,  ik heb de indruk dat de Duitsers goed zijn in mooie covers maken. Ik weet wel niet of ik hem mooier vind dan de originele cover. Dit kan er zeker mee door. En ik vind het lettertype waarin ze 'Maggie Stiefvater' gedaan hebben leuk, klein detail.
 Italiaanse cover
Ook mooi, misschien wel de leukste van de drie. Hier ben ik weer met mijn sobere cover. Maar je kunt toch niet ontkennen dat hij mooi én passend bij het boek is.

Portugese cover
Ik vind deze cover leuk omdat meer dan de helft bos is en dan onderaan zo'n wolfje. Naar mijn mening een geslaagde cover.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, Shiver heeft echt wel mooie covers, maar de originele vind ik nog altijd de mooiste.
    Die Italiaanse doet mij denken aan de Italiaanse covers van TMI, ook zo donker met drie strepen ö

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Emma (Boekenbonanza)28 mei 2012 om 19:51

      Ja, daar heb je gelijk in: de originele cover zijn heel mooi. En dat van die Italiaanse cover was me nog niet opgevallen :)!

      Verwijderen