26-05-2012

TGIF 25/05

Show Me Your Cover: What are some of the worst book covers, but hold some of the best stories inside? Don't be embarrassed, show us your cover!

Ok, ik kan wel op een paar boeken opnoemen:

1. De hele Vampire Academy-reeks
(behalve de rode covers), ik heb zo'n hekel aan die covers dat ik er al eens een bericht apart over geschreven heb, om niet in herhaling te vallen. Lees het hier als je geïnteresseerd bent. 

2. De hele Mortal Instruments-reeks
Ik weet dat ik in één van mijn eerste lijstjes City of Ashes bij mijn favoriete coves gezet heb, mening veranderen en dit is een heel goed voorbeeld daarvan. Buiten de skyline van New York staat er niet veel goeds op die covers, en er staat ook veel te veel op. Maar goede boeken zijn het!

3. Under the Never Sky
Pfff, zoals ik mijn review al schreef, ze hadden er iets veel coolers van kunnen maken. Dit is precies een model op de catwalk. Bleh.

Er zijn er ongetwijfeld meer, maar deze kwamen het eerst in mij op. Als jij nog mooie verhalen met lelijke covers weet: delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten