06-07-2012

Leesvoer 06/07


Het is al een tijdje geleden sinds mijn laatste leesvoer. Niet dat ik niet meer gelezen heb, eerder omdat ik nu een Kindle heb en wanneer ik een boek wil lezen geef ik er een door aan mijn papa, die het dan bestelt. Op die manier komen mijn boeken binnendruppelen en zijn de meeste boeken al uit wanneer ik genoeg nieuwe boeken heb om een leesvoer te doen. Een leesvoer van één boek is niet zo leuk. Dan zou het leeshap moeten worden. Anyway, deze keer ben ik voor de onbekende, en ook goedkope YA-boeken gegaan die daarom niet minder goed zijn:

Blood Will Tell - Samantha Young
Ik denk dat ik een nieuwe schrijfster ontdekt heb! Ik ben in deze al begonnen en tot nu toe vind ik het al heel goed. Er wordt een nieuw wezen geïntroduceerd, namelijk de Souleaters, een soort van vamps, maar dan met zielen en zonder bloed. Het was trouwens een heel goedkoop boek: € 0,89! Gelukkig is het in Kindle want met die cover zou ik ook niet over straat willen lopen.



Hollowland - Amanda Hocking
Deze stond bij Angelfall als 'readers also enjoyed' op goodreads. Dus ik dacht, waarom niet, trouwens: zombiees! Ik heb nog nooit iets met zombies gelezen, maar nu ik er over nadenk, in Angelfall was er wel zoiets in de buurt. Ik ben heel benieuwd



Flat Out Love - Jessica Park
Dit is een boek zonder Souleaters of Zombies. Deze heb ik gekozen om verschillende redenen, ten eerste: Ann Aguirre heeft het vijf sterren op goodreads gegeven, ten tweede: er waren nog andere heel enthousiaste mensen op goodreads en als laatste: het feit dat er e-mail en sms'en in voorkomen. Dat doet me denken aan die boeken van Meg Cabot.





Veel Leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten