29-05-2011

Leesvoer 29/05

Mijn eerste leesvoerbericht! Misschien wel beter gekend als 'What's in my mailbox'. Hier post ik dus mijn nieuwste aanwinsten op boekengebied. Niet noodzakelijk boeken die ik gekocht heb maar ook boeken die tijdelijk in mijn bezit heb (van de bib of een vriend(in) geleend).

Friends
  • Evermore - Alyson Noel. Deel 1 van 'the immortals' of  'de onsterfelijke'. Deze mocht ik van een vriendin lenen. Thanx!
Bib
De meeste boeken die ik lees komen van de bib enkel als ik een boek écht wil lezen en de bib heeft het niet zal ik een boek kopen. Of als het zooo goed zijn dat ik het in mijn bezit moet hebben. 
  • Grof Geld - Janet Evanovich. Ik hou wel van detective, en sinds ik bijna alle Agatha Christie gehad heb, ga ik eens beginnen aan een nieuwe schrijfster. 'Grof Geld' of  'One for the money' is deel 1 in een reeks van 16...:).
  • Perfect Chemistry - Simone Elkeles. Dit boek was ik al vaak tegengekomen in de Goodreadslijsten en het heeft eeuwen geduurd voor dat het eindelijk aanwezig was in de bib. Maar nu kan ik het dus eindelijk lezen!
  • Stout, stouter, stoutst - Lauren Myracle. Ik weet eigelijk niet hoe dit boek op mijn biblijst* gekomen is. We will see!
*Mijn biblijst is een lijst met allemaal boeken die in de bib zijn, die ik wil lezen. Hoe ik mijn biblijst samenstel post ik in één van de volgende berichten. Stay Tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten