30-03-2013

Leesvoer - april

Wat ga ik in april al zeker lezen? Deze vier boeken staan alvast klaar op mijn Kindle om gelezen te worden.

Clockwork Princess - Cassandra Clare | goodreads
Ik kon echt niet langer meer wachten, ik moest weten hoe deze fantastische trilogie zou eindigen!

Scent of Magic - Maria V. Snyder | goodreads
Scent of Magic is het vervolg op Touch of Power, een boek dat ik enkele maanden geleden gelezen heb. Net zoals de andere fantasy-reeks van Maria V. Snyder (Study serie), een echte aanrader.

Looking for Alaska - John Green | goodreads
Ik heb al veel over John Green gelezen en gehoord, en in het bijzonder over zijn boek The Fault in Our Stars, maar ik dacht eerst een minder recent boek van hem te lezen, namelijk Looking for Alaska.

The Assassin's Curse - Cassandra Rose Clarke| goodreads
De korte inhoud van dit boek spreekt me echt aan, piraten en huurmoordenaars, wat kan er mis gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten