03-03-2013

Vers van de Pers: maart


Ook voor deze maand heb ik enkele interessante boeken uitgekozen die verschijnen in maart voor Vers van de Pers.

Clockwork Princess - Cassandra Clare | 19 maart
Het langverwachte, derde en laatste deel van de Infernal Devices! Ik ben superbenieuwd naar hoe deze reeks gaat eindigen!

Requiem - Lauren Oliver | 5 maart
Requiem is het derde boek in de Delirium reeks en als ik me niet vergis ook het laatste. Ik heb enkel het eerste boek gelezen, Delirium, het was wel goed, maar ik was niet overdonderd.

Let The Sky Fall - Shannon Messenger | 5 maart
Dit is het eerste boek in een reeks van een schrijfster waar ik nog niet van gehoord heb, maar de achterflap klinkt goed.

Poison -Bridget Zinn | 12 maart
Dit boek heeft al een plekje gekregen in een wachten op woensdag. De achterflap klink zeer goed, een hoofdpersonage dat een uitstekende gifmengster is? Kan niet slecht zijn!

Mila 2.0 - Derba Driza | 12 maart
Ik dacht dat dit boek al lang verschenen was, ik heb de cover al een hele tijd geleden op verschillende blogs gezien, maar blijkbaar waren dat allemaal ARC's. Nu is het dus eindelijk officieel uit!

The Nightmare Affair - Mindee Arnett | 5 maart
Ook dit boek is al eens lang geweest in een wachten op woensdag, de cover ziet er leuk uit, net zoals de korte inhoud!
The Watcher - Lisa Voisin | 4 maart
The Watcher is het debut van Lisa Voisin, dus het is normaal dat ik nog niet van haar gehoord heb, maar de achterflap van haar eerste boek ziet er leuk uit, dus misschien komt daar verandering in.

Sworn to Raise - Terah Edun | 15 maart
Nieuwe releases in fantasy zijn altijd interessant, zeker met een veelbelovende synopsis, al moet ik zeggen dat de cover niet zo'n pareltje is.

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave titels komen er weer uit de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... bedankt voor dit lijstje! Ik heb er meteen een paar op mijn TBR lijstje gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er komt weer een mooie maand aan voor de YA liefhebbers. Ik ben blij dat Clockwork Princes en Requiem uit zijn. Dan kan ik de series in een keer doorlezen ipv jaren te wachten op de vervolgen. Toch weer een voordeel van achterlopen op een serie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen