07-04-2012

Cover Lover: City of Bones


Iets nieuws! Ik presenteer u: Cover Lover. Waar ik een aantal covers van hetzelfde boek op een rijtje zet en bekijk met nodige commentaar. Sommige boeken krijgen andere covers bij een vertaling of de paperback krijgt een eigen cover. Bij Cover Lover pik ik er drie uit, en ik vind het leuk om covers te prijzen / af te kraken. Laten we de spits afbijten met: City of Bones!

 De Duitse cover: Ja, ziet er wel leuk uit, met de Demonen en de skyline. Een hit
 De Italiaanse cover: Als er niet Shadowhunters op de cover had gestaan had ik niet geweten dat dit een cover van City of Bones is. Niet lelijk ofzo, alleen niet herkenbaar.
De Japanse cover:  Een beetje raar om Isabelle vooraan op de cover ze zetten, maar Jace en vooral Clary buiten te sluiten. Ik zo ook nog Alec en Simon. Maar waar is/zijn de hoofdpersonage(s) naar toe?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten