01-04-2012

Nieuw in het Nederlands


Deze maand komt de vertaling van een paar goede YA-boeken uit. Of de vertaling even goed is, is natuurlijk de vraag:

Legend - Marie Lu
Vertaling van het boek met dezelfde titel. Het is dystopia en ik vond het een heel leuk boek. Een aanrader! Ook in het Engels!


Inwijding - Veronica Roth
Dit is de vertaling van Divergent, een erg bekend boek in de YA-wereld. En dat is te verwachten van zo'n goed boek! Je kunt hier mijn review lezen, en samen uitkijken naar Insurgent, het vervolg dat 1 mei uitkomt.

Destiny - Aprilynne Pike
Ik heb het eerste boek van deze reeks gelezen, maar ik ben nooit aan het volgende begonnen ookal hebben ze de reeks in de bib, anyway, het vierde boek is nu ook vertaalt.

*Covers komen nog!

4 opmerkingen:

  1. hee ik heb het boek divergent in het nederlands gelezen. ECHT EEN SUPER BOEK!!!! Maar.. nu vraag ik mij af waarneer insurgent in het nederlands in de winkels komt te liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vraag ik me ook af!

      Verwijderen
    2. Insurgent ligt sinds 7 november 2012 in winkels in het Nederlands, onder de naam Opstand.
      (Sorry voor het extreem late antwoord!)

      Verwijderen
    3. Hey ik heb inwijding gelezen en ga opstand ook lezen, maar komt er eigenlijk ook nog een derde deel en is de naam daarvan dan al bekend?

      Verwijderen