31-03-2012

Gelezen en Verteerd: maart


The Knife of Never Letting Go - Patrick Ness
Forsaken - Jana Oliver
Glass Houses - Rachel Cain

Een magere maand! Maar ik dat was te verwachten, ik kan wel wat redenen bedenken voor mijn abnormaal leesgedrag. Ten eerste examens, ookal had ik er maar twee, ze waren verspreid over twee weken wat er voor zorgt dat ik daar toch al drie weken mee bezig ben. En ik mezelf, ik koop dan best geen boeken. Ten tweede: The Hunger Games! Jep, door de film, was ik weer even opgeslokt in de Hunger Games wereld had ik gewoon geen zin om in een ander boek te beginnen. De Hunger Games zijn echt geniale boeken. Alleszins, hopelijk wordt april beter! En ik zie twee weken paasvakantie, dus dat komt hoogstwaarschijnlijk in orde! Ik heb ook niet veel geblogd :(. Om dezelfde redenen eigenlijk, en het feit dat ik deze maand zo weinig met boekne ben bezig geweest, komt daar nog eens bij. Nog eens, april wordt beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten