02-03-2012

Nieuw in het Nederlands: maart


Deze maand heb ik maar twee YA-boeken gevonden waarvan je de Nederlandse vertaling vanaf nu kunt krijgen. Als jij er nog één weet, laat het vooral weten, want twee is een beetje magertjes.


Stad van Glas - Cassandra Clare
De vertaling van City of Glass van de Mortal Instruments, of Kronieken van de Onderwereld, wat een compleet ongepaste vertaling is sinds men nog niet eens over een onderwereld spreekt in de Mortal Instruments. Maar swat, fantastische boeken, zeker in het Engels :). Oja, ik vergeet dat niet iedereen zo goed op de hoogte is als ik: dit is het derde boek van de reeks; het vijfde boek; City of Lost Souls, komt in het Engels, in mei uit en daarna volgt nog een laatste deel, City of Heavenly Fire.
Mijn review

Een wererld zonder hemel - Veronica Rossi
Hey! Deze had ik niet verwacht, ik heb Under the Never Sky, de originele versie, recent gelezen en ik vond het supergoed!
Mijn review

Geen opmerkingen:

Een reactie posten