09-03-2012

TGIF 09/03


Promote An Author: Is there a particular author you wish got more recognition? Pick one author & tell us why we should read their work.

Hmm, een interessante vraag. Eentje waar ik niet dirrect een antwoord op vond, maar na een keer een lijst goede boeken af te lopen en te kijken wat de frequentie is dat ik erover lees op een blog, goodreads,... kon ik er wel één vinden.

Namenlijk Enclave van Ann Aguirre, een leuk dytopia boek dat ik eigenlijk nog niet ben tegengekomen op blogs, goodreads,... en dat zeker wel de moeite waard is. Ik heb er ook een review over geschreven, die vind je hier. Ik kan alvast niet wachten tot het vervolg uitkomt! Voor de rest heb ik geen boeken van haar gelezen, dus ik promoot eigenlijk een boek en geen auteur, oeps...

Nog een eervolle vermelding is Inside Out van Marie V. Snyder en het daaropvolgende boek. De andere boeken van Marie V. Snyder zijn trouwens ook erg leuk, zoals de Study-serie. Check it out!

Vergeet zeker niet te laten weten of jij nog zo'n 'vergeten' boek kent, dat zeker gelezen moet worden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten