02-03-2012

Vers van de Pers: maart


Hola, wat een hoop boeken! Deze maand heb ik 9 boeken uitgekozen, en wat voor 'n. Check it out!

A Temptation of Angels - Michelle Zink: 20 maart
Ik kan wel zeggen dat ik uitkijk naar dit boek. Het is fantasy en het is lang geleden dat ik dat nog gelezen heb ookal lees ik dat echt wel graag!







Spell Bound - Rachel Hawkins: 12 maart
Spell Bound is het derde boek in de Hex Hall-reeks. Ik heb het eerste boek al gelezen en het tweede boek, Demon Glass, staat al op mijn to-read-lijst. Ik vond Hex Hall alvast leuk en zoals de naam doet verwachten, gaat het ook over heksen (en weerwolven en vamps).






Out of Sight, Out of Time - Ally Carter: 13 maart
Spiesss, het vijfde boek van de Gallagher Girls over een hoop meisjes op een spionnenschool. Wat wil je nog meer? Ik heb de eerste twee al gelezen en ze waren heel amusant en grappig.







Perception - Kim Harrington: 1 maart
Dit is het vervold op Clarity, een boek dat naar mijn gevoel al eeeeuwen op mijn to-read-lijst staat. Ooit. Ooit ga ik het lezen, en dan deze in eens ook.








Goddess Interupted - Aimee Carter: 27 maart
Ook dit boek is een vervolg en je raadt het al, van een boek dat al eeeeeuwen op mijn to-read-lijst staat. Het is zo een beetje met Griekse mythes en dat is altijd toch wel leuk. Het eerste boek heet The Goddess Test.







Slide - Jill Hathaway: 27 maart
Moord! Ik hou van detectieveromans, ik heb alle Agatha Christies verslonden. Ik vind dat moordverhalen veel te weinig voorkomen in YA. Bij dit boek zit ook nog wat paranormal, want er komen gaves enzo in. Ik denk wel dat het een wat enger boek is.






Everlasting - Elizabeth Chandler: 6 maart
Everlasting is ondertussen al het vijfde boek van de Kissed by an Angel-boeken. Ik heb er nog geen één van gelezen :(. Zoals de naam zegt, gaat het over engeltjes...







Spellcaster - Cara Lynn Schulz: 27 maart
Ik wist eigenlijk niet veel over dit boek. Enkel dat ik de cover van het vorige en eerste boek van deze reeks verschillende keren op blogs ben tegengekomen, meer dus niet. Gelukkig heb ik de korte inhoud van het eerste boek eens gelezen en nu weet ik dat het zo'n beetje het klassieke patroon volgt: girl meets boy en rare dingen gebeuren. Misschien nog wel de moeite





Forgiven - Jana Oliver: 27 maart
Net zoals bij het vorige boek, zo'n beetje vaag gekend. Dit is het derde boek van de Demon Trappers-reeks. Laten we zeggen dat mijn geheugen is opgefrist en dat het eerste boek wat naar omhooggeduwd is op mijn to-read lijst. Ziet er goed uit!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten