03-04-2012

Vers van de Pers: maart

Sorry voor de vertraging en ik heb echt geen excuus, ik heb de voorbije drie dagen aan één stuk door gegamed. Het is tijd om af te kicken... Dus hier: Nieuwe boeken die in april uitkomen!

The Selection - Kiera Cass: 24 april
Dit is het eerste boek van deze schrijfter en ik heb er al goede maar ook minder goede dingen over gelezen. Het is dystopia en de korte inhoud ziet er wel ok uit. We will see...

The Last Echo - Kimberly Derting: 27 april
Het derde boek van The Body Finder, waarvan ik het boek met dezelfde naam gelezen heb. Ik vond het een erg goed boek en ook wel eng, maar ik moet nog steeds het tweede boek lezen, ik weet niet waarop ik aan het wachten ben, want The Body Finder was echt wel goed.

Above - Leah Bobet: 1 april
Dystopia , debut dan nog wel. En de korte inhoud ziet er wel leuk uit, watch out voor deze!



Black Heart - Holly Black: 3 april
Dit is het derde boek van de Curse Workers, en hier heb ik eigenlijk de zelfde situatie als met de The Body Finder. Ik heb het eerste boek gelezen, maar het tweede boek moet nog komen.

Grave Mercy - Robin LaFevers: 3 april
Fantasy! Joepie! Daar mag er nog wel wat meer van zijn in YA. Kick-ass en al veel goede dingen over gehoord, jep, zeker op mijn to-readlijst

En er zijn nog 4 boeken die we al gezien hebben bij wachten op woensdag, klik gewoon op de link en je krijgt cover, korte inhoud, en natuurlijk: mijn commentaar :)

- The Calling - Kelley Armstrong
- Glimmer - Phoebe Kitanidis
- The Immortal Rules - Julie Kagawa
- Masque of the Red Dead - Bethany Griffin

Veel Leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten