28-09-2012

Top Ten Friday - Aanrader


Deze week raad ik boeken aan! Van de vorm als je x leuk vindt dan zou het wel eens kunnen zijn dat je dit ook leuk vindt. Ik dacht een populair boek te nemen als x, dus ik ben voor The Hunger Games gegaan. Hier gaan we:

1. Legend - Marie Lu 
Legend heeft hetzelfde 'corrupte-maatschappij'-thema. En bovendien ook een kick-ass hoofdpersonage.  

2. Enclave - Ann Aguirre 
Dit boek heeft ook een klein beetje van dat 'corrupte-maatschappij'-thema, maar ik heb het er vooral bijgezet omdat het ook heel wat avontuur heeft, net zoals The Hunger Games.

3. Angelfall - Susan Ee
Ook deze heeft heel wat avontuur en ook zo wat survival erdoor gemengd. In Angelfall heb je ook zo'n geforceerd bondgenootschap tussen Raffe en Penryn, zoals we er ook één vinden tussen Katniss en Peeta. 

Ziezo Hunger Games fans, als je nog wat ideeën nodig had. Als je nog mooie aanvullingen weet voor deze lijst, laat het vooral weten! Ik wil ook nog wel wat leesideeën.

PS. Er was een probleempje met de covers, ik kreeg ze er niet bij. Ik probeer later nog eens opnieuw!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten