02-11-2012

Coverweek - Dag 5

Tekening
Wat ook mooi kan zijn op een cover is gewoon een tekening. Niet meer en niet minder. Ik vind deze vier covers stuk voor stuk prachtig, maar ik vind dat Anna dressed in Blood er toch nog bovenuit steekt. Heel mooi getekend.


 Kleverig
 Ik ben niet zo'n fan van kleverige covers. Ik vind dat het eruit ziet als goedkope chicklit. Terwijl het verhaal over zoveel meer gaat, ik kan me wel alleen maar uitspreken over Pushing the Limits en Rules of Attraction, de andere twee heb ik niet gelezen. Zeker Pushing the Limits (lees mijn review hier), het is zo'n geweldig boek, maar ik vind niet dat de cover dat uitstraalt en ik zou het boek ook niet in het openbaar willen lezen.

1 opmerking:

  1. Ik houd ook niet van kleffe covers. Zie inderdaad veel liever een mooie tekening :)

    BeantwoordenVerwijderen