05-11-2012

Coverweek - Dag 6

 Creepy
Een cover dat zeker iets heeft is een cover die er toch wat creepy uitzien en een onheilspellend gevoel geven.  Mensen in badkuipen zijn altijd eng, idem voor mensen die door het bos rennen. Dan heb je nog Ten, ik denk dat ook de manier waarop de titel afgebeeld wordt het iets creepier maakt. Als laatste heb ik nog Unwind. Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik een paar commentaren heb gelezen over dit boek. Amai. Maar ik denk wel dat we het er over eens kunnen zijn dat deze cover echt wel iets engs heeft.


 Amateur
Als laatste negatieve punt heb ik amateuristische covers. Covers die er gewoon niet goed gemaakt uitzien. Ik heb maar drie voorbeelden omdat geen zin had om er meer te zoeken en ik ook niet denk dat er mensen zitten op te wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten