14-11-2012

Vers van de Pers: november

Ik weet dat november al bijna halfweg door is en dit bericht stond ook al een tijdje half-af klaar, sorry daar voor. Ik merk echt dat ik in het moeilijkste jaar van het middelbaar ben aangekomen, werk, werk, werk en het wordt de komende weken niet beter. Alleszins hier zijn de boeken die in november uitkomen die mij wel interessant leken (covers komen):

Days of Blood and Starlight - Laini Taylor: 6 november
Days of Blood and Starlight is het vervolg op Daughter of Smoke and Bone, en is het tweede boek in de reeks. Ik kijk al uit naar dit boek, want het eerste was echt wel leuk en origineel.






Renegade - J.A. Souders: 13 november
Dystopia onder water, dat is weer eens nieuws. Bovendien lijkt de korte inhoud ook interessant.







Reached - Ally Condie: 13 november
Het derde boek in de Matched-reeks. Ik heb enkel nog maar het eerste boek gelezen en ik weet niet of  ik de vervolgen wel ga lezen. Ze zijn geen prioriteit, als je snapt wat ik bedoel.










Black City - Elizabeth Richards: 13 november
Ik heb al zo veel over dit boek gehoord dat ik dacht dat het al lang uit was, niet dus. Het is zo'n dytopia boek met vampiers. Ik ben benieuwd, het komt zeker op mijn to-readlijst.





Undeadly - Michele Vail: 20 november
Een eerste boeks in een nieuwe reeks van een schrijfster waar ik nog nooit van gehoord heb. Maar het lijkt me een leuk boek, bovendien heeft het een mooi aantal sterren op goodreads.





Touched - Corrine Jackson: 27 november
Hetzelfde geval al Undeadly, een eerste boek door een schrijfster ik nog niet ken. Een leuke korte inhoud, wat meer heb je nodig om een boek te willen lezen?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten