19-05-2013

Book to Movie | Vampire Academy - De Cast

De volledige cast van Vampire Academy is nu bekend. En omdat het hier gaat over één van mijn lievelingsseries die verfilmd wordt, moet ik toch even mijn mening zeggen. In het algemeen ziet het er goed uit. Hier gaan we:

Rose Hathaway
Mijn uitgebreide mening over de drie 'belangrijkste' personages vind je terug in dit bericht: Vampire Academy - The Movie. In kort: Zoey Deutch heeft wel bruin haar en bruine ogen, maar ze mist dat exotisch kantje dat Rose wel degelijk in haar genen heeft. Ze ziet er te westers uit.








Dimitri Belikov
Ik moet zeggen dat ik tevreden ben met deze cast. Danila Kozlovsky is Russisch, heeft bruine ogen en bruin haar en is redelijk groot. Niet van het Dimitri kaliber, maar hij is toch 1m84. 










Lissa Dragomir
Voor Lissa had ik niet zo'n grote eisen, en die ik had zijn vervult. Blond haar en blauwe ogen check.












Christian Ozera
Ziet er goed uit op het eerste gezicht, niet echt iets op aan te merken.












Mason Ashford
Mason is perfect gecast! Ik ben heel tevreden! Hij heeft ros haar en alles.













Mia Rinaldi
Ze heeft een babyface, dus dat is zeker in orde, alleen hoop ik dat ze haar ook nog lang haar gaan geven. 













Jesse Zecklos
Prima!














Natalie Dashkov
Prima!














Victor Dashkov
Dit is de enige acteur die ik al kende van de cast. Hij speelt de earl in de tv-serie Vikings, die ik onlangs gezien heb. Ik vind dat hij daar goed in speelde, dus ik ben zeker blij met deze cast











Headmaster Kirova
Olga Kurylenko is een Oekraïense actrice, en ik vind haar persoonlijk goed gecast voor Kirova. Ik kijk uit om haar Rose op haar plaats te zien zetten.










Tatiana Ivashkov
Joely Richardson is een achtenveertig jaar oude Britse actrice met lichtblauwe ogen en dus perfect voor Tatiana. Nu nog wachten op haar neefje ;)












Sonya Karp
Claire Foy komt heel dicht in de buurt bij het beeld van Sonya in mijn hoofd.













In het algemeen ben ik dus zeer tevreden met de cast van Vampire Academy. Alleen Rose is dus een beetje ene bummer. Als ik me niet vergis beginnen ze binnen 10 dagen met filmen. De film zelf, Vampire Academy: Blood Sisters zal 14 februari 2014 uitkomen. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze volledige cast, laat zeker iets weten!

1 opmerking:

  1. Wel jammer dat Eddie nog niet in de eerste film komt. Nu ja, dan moeten we voor hem (en Adrian) maar wachten op de tweede film!

    BeantwoordenVerwijderen