03-05-2013

Vers van de Pers | mei


Er waren niet zo veel boeken die mij in het oog sprongen deze maand. Uiteindelijk heb ik een lijstje van 4 nieuwe YA boeken samengesteld die uitkomen in mei.


Dare You To - Katie McGarry | 28 mei
Dare You To is het volgende boek in de Pushing the Limits reeks met een nieuw hoofdpersonage en een nieuw verhaal. In dit boek is Beth aan het woord, we leerden haar al kennen in Pushing the Limits, en ik vond haar toen al interessant. Ik kan dus niet wachten om dit boek verslinden!

School Spirits - Richelle Hawkins | 14 mei
School Spirits is het eerste boek in de spin-off reeks van Hex Hall. Aangezien ik de Hex Hall reeks nog niet uit heb, zal ik nog niet snel in deze beginnen. De korte inhoud klinkt wel alvast goed!

Spirit - Brigid Kemmerer | 28 mei
Nog een vervolg, deze keer op Spark, het tweede boek van de Elemental reeks. Ik heb er het eerste boek, Storm, recent nog van gelezen. Zeker een aanrader!

The 5th Wave -Rick Jancey | 7 mei
Dit is de nieuweling van de lijst. Ik heb noch van deze reeks, noch van deze auteur al gehoord, maar de korte inhoud lijkt me leuk: dystopia met een kantje aan.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boeken allemaal. Ik kijk vooral uit naar Dare You To aangezien ik Pushing the Limits echt geweldig vond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Dare To You springt voor mij ook naar voor in deze lijst! Ik kan niet wachten!

      Verwijderen