01-05-2013

Leesvoer | mei

  Mei is van start gegaan, dus is het tijd voor Leesvoer! Omdat de volgende weken al goed gevuld zijn met schoolwerk, ga ik de lat niet te hoog leggen op het aantal boeken die ik deze maand zal lezen. Ik heb er twee uitgekozen. Eén om te lezen op deze mooie dag van de arbeid en de andere tijdens het hemelvaartweekend. 


The Eternity Cure - Julie Kagawa | goodreads
Het voor mij toch langverwachte vervolg op The Immortal Rules, je kunt mijn review ervan hier lezen. Ik kan niet wachten tot ik weet hoe Allisons verhaal zich verder gaat zetten.

This is What Happy Looks Like - Jeniffer E. Smith | goodreads
Een leuk ontspannend boek voor tussendoor! Dit boek lijkt me ideaal om te lezen tijdens mijn pauzes tijdens het studeren. Ik denk dat het in dezelfde stijl is als The Statistical Probability of Love at First Sight, het andere boek dat ik gelezen heb van Jennifer E. Smith.

Ze hebben allebei bovendien erg mooie covers, vind ik persoonlijk. Welke boeken staan op jouw to-readlijst bovenaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten