30-04-2013

Gelezen en Verteerd | april


Ik heb in de eerste twee weken van april (de paasvakantie) heel wat boeken gelezen. Wat een festijn!

Clockwork Princess - Cassandra Clare
The Assassin's Curse - Cassandra Rose Clarke
Looking for Alaska - John Green
Scent of Magic - Maria V. Snyder
Destroy Me - Tahereh Mafi
Unravel Me - Tahereh Mafi
Cinder - Marissa Meyer
Scarlet - Marissa Meyer
The Brightest Kind of Darkness - P.T. Michelle

Omdat ik niet kon kiezen, heb ik twee favorieten van de maand uitgekozen. Ten eerste The Assassin's Curse (review), een boek vol avontuur, ik kan niet wachten tot de volgende uitkomt en ten tweede Unravel Me (review), een meer dan waardige opvolger op Shatter Me.

Laat zeker een reactie achter als jij deze maand ook enkele must-reads gelezen hebt, ik kan nog wel wat aanraders gebruiken!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze maand Violet van Abigail Gibbs gelezen. Zeker een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit dat lijstje! Het laatste boek dat ik gelezen heb is Warm Bodies en is zeker een aanrader. Verder kan ik je 'From what I remember' ook aanraden!

    BeantwoordenVerwijderen