24-04-2013

Blogoversary!

Het is nu al enkele dagen geleden, maar mijn blog is wel degelijk verjaard, 2 jaar! Hopelijk komen er nog wat jaren op de teller. Bloggen is voor mij nog steeds een plezier: posts schrijven, boeken lezen, reacties van andere boekenliefhebbers lezen. Leuk!

Ik weet dat het de laatste tijd wat stilletjes is. Ik denk dat het duidelijk was dat de paasvakantie gedaan was. School is weer een dikke week bezig en het werk stapelt zich op. Het ziet er de komende weken niet beter op, en voor dat je het weet is het juni en staan de examens voor de deur. Als je het mij vraagt kan juli niet snel genoeg komen.

Genoeg geklaagd, ik ga proberen hier en daar een boek te lezen, er zijn gelukkig nog enkele lange weekends in aantocht. En ik ga regelmatig hier iets posten. Dat moet lukken!

Veel leesplezier!

5 opmerkingen: