05-04-2013

Top Ten Friday | Fictieve BFF's

brokeandbookish.blogspot.com
  Voor het onderwerp van deze week heb ik gekozen voor fictieve BFF's. Daarmee bedoel ik fictieve personages die ik best wel als beste vriendin/vriend zou willen hebben. 

1. Rose Hathaway | Vampire Academy
Met Rose is het altijd een feest. Ze is ongelooflijk grappig, badass en bovendien een goede vriendin!

2. Penryn Young | Angelfall
Penryn is net zoals Rose grappig, een beetje sarcastisch en droog en ze heeft een toffe persoonlijkheid. Zeker BFF materiaal!

3. Sydney Sage | Bloodlines
Sydney is gewoon een leuk persoon. Ze is vriendelijk, behulpzaam, slim en ook een beetje verlegen. Ik denk dat wij het goed met elkaar zouden kunnen vinden.

4. Hermione Granger | Harry Potter
Net zoals Sydney is Hermione een intelligente meid. Ik zou zeker graag tijd spenderen met Hermione en natuurlijk de rest van The Gang!

5. Jace Wayland/Morgenstern/Herondale/Lightwood | The Mortal Instruments
Jace is gewoon hilarisch, ik zou er niets op tegen hebben om een dagje met hem rond te hangen.

6. Luna Lovegood | Harry Potter
Ze is aardig en een beetje raar, ideale recept voor een beste vriendin.

7. Evie Green| Paranormalcy
Girl Time! Evie is echt een vriendin om mee te gaan shoppen, nagels te lakken, slechte films te kijken in bed,...

8. Isabelle Lightwood | The Mortal Instruments
Net zoals Evie een style-queen. Ik wil ook wel eens een make-over van Isabelle, en Magnus mag mee doen.

9. Ananna Tanarou | The Assassin's Curse
Goed gezelschap!

10. Christian Ozera | Vampire Academy
Hij is zeker geen hoofdpersonage, en komt dus niet zo veel voor in Vampire Academy. Maar ik vond de vriendschap tussen hem en Rose wel mooi en ik zou willen dat we daar meer van gezien hadden.

Ziezo, dat was mijn Top Tien; aarzel vooral niet om de personages waar jij best bevriend mee zou willen hier achter te laten. Ik ben nieuwsgierig!

5 opmerkingen:

  1. Haha nou.. met Jace zou ik geen bff's willen zijn hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel. Ik denk dat ik het ook wel goed zou kunnen vinden met Penryn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annabeth Chase (van Percy Jackson & the Olympians)...

    BeantwoordenVerwijderen