12-04-2013

Top Ten Friday | Favorieten gelezen boeken voordat ik een blogger was

Ik blog sinds april 2011 over boeken en ik heb ook de meeste YA boeken sinds dan gelezen. Nu, er zijn wel enkele YA boeken die ik voor deze periode gelezen heb, en die nog steeds favorieten van mij zijn.

1. Harry Potter - J.K. Rowling
De Harry Potter boeken heb ik gelezen en herlezen en herlezen, en ik zal ze ook in de toekomst zeker nog eens vast hebben, echte klassiekers!

2. Graceling & Fire - Kristin Cashore
De eerste twee boeken van de Graceling Realm trilogie. Ik was direct verkocht!

3. The Hunger Games - Suzanne Collins
Ook de drie boeken van The Hunger Games had ik al achter de kiezen toen ik deze blog startte.

4. Darkest Powers trilogie - Kelley Armstrong
Nog een trilogie! Drie super leuke boeken die echt de moeite waard zijn!

5. The Host - Stephenie Meyer
Misschien beter gekend onder de Nederlandse vertaling Zielen. Dit boek had ik op een dag uit, en het telt heel wat pagina's. Er is ook een kersverse film van verschenen, die ik zeker ga zien, maar hij is helaas nog niet verschenen in Belgiƫ, pas op 17 april.

6. The Princess Diaries - Meg Cabot
Deze reeks is ooit mijn favoriete reeks geweest. Volgens mij is dit een echte aanrader voor meisjes!

Ziezo, dat was mijn top tien of eerder top zes, maar er zitten verschillende reeksen tussen, dus in het totaal heb ik zeker meer dan tien boeken.

Veel leesplezier!

1 opmerking: