02-04-2013

Vers van de Pers | april


Dark Triumph - Robin LaFevers | 2 april
Het vervolg op Grave Mercy! Maar, ik moet zeggen dat ik verrast was toen ik ontdekte dat Dark Triumph een ander hoofdpersonage heeft. Niet langer is Ismae aan het woord, nu is de beurt aan Sybella, een nieuw lid van de convent.

The Rising - Kelley Armstrong | 2 april
Nog een vervolg, deze keer het derde boek in The Darkness Rising trilogie, een reeks die ik een beetje uit het oog verloren ben. Ik heb enkel nog maar het eerste boek gelezen. Dat was alvast de moeite waard!

This is What Happy Looks Like - Jennifer E. Smith| 2 april
This is What Happy Looks Like is al eens langs geweest bij Wachten op Woensdag. Het is van dezelfde schrijfster als The Probability of Love at First Sight. This is What Happy Looks Like lijkt me van gelijkaardige stijl, een ontspannend, happy boek.

Dead Silence - Kimberly Derting | 16 april
Dead Silence is zover ik weet het vierde en laatste deel in The Body Finder serie. Ik zit een beetje achter, ik heb nog maar de eerste twee boeken gelezen. Aanraders voor mensen die wat willen griezelen.

The Elite - Kiera Cass | 23 april
The Elite is het vervolg van The Selection. Ik heb ofwel erg positieve reacties gezien ofwel erg negatieve reacties. Ik ben zeker van plan het te lezen en ik ben benieuwd in welke categorie ik thuis hoor.

Acid - Emma Pass | 25 april
Acid is het debuut van Emma Pass. De korte inhoud lijkt me wel wat. Een dystopische wereld met het hoofdpersonage in de gevangenis voor een misdaad die ze zich niet kan herinneren.

The Eternity Cure - Julie Kagawa | 30 april
Het boek waar ik het meest naar uitkijk deze maand! The Eternity Cure, het vervolg op The Immortal Rules, de dystopische serie van Julie Kagawa. Check alvast mijn review van het eerste boek.

Sweet Peril - Wendy Higgins | 30 april
Er komen in april heel wat vervolgen uit, Sweet Peril is geen uitzondering. Dit is het vervolg op Sweet Evil, een boek dat ik onlangs heb gereviewed, je kunt er hier alles over lezen.

1 opmerking:

  1. Veel rode covers deze maand! Ik kijk vooral uit naar The Rising en Acid lijkt me ook wel interessant.

    BeantwoordenVerwijderen