29-05-2013

Gelezen en Verteerd | mei


Ik heb deze maand meer gelezen dan ik verwacht had en omdat ik de komende drie dagen toch geen boeken meer ga lezen dacht ik de Gelezen en Verteerd van mei alvast te posten:

Tegenspel - Floortje Zwigtman
The Eternity Cure - Julie Kagawa
This is What Happy Looks Like - Jennifer E. Smith
A Midsummer's Nightmare - Kody Keplinger
Days of Blood and Starlight - Laini Taylor
The Calling - Kelley Armstrong

Een favoriet kiezen is absoluut onmogelijk. Ik heb er genoten van A Midsummer's Nightmare, maar ook de twee epische vervolgen, The Eternity Cure en Days of Blood and Starlight, waren erg goed.

Het boek dat ik het minst graag las deze maand, was Tegenspel. Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat het een boek van de boekenlijst was voor een boekbespreking en omdat ik maar weinig tijd had om 500 pagina's te lezen. En ik lees niet graag onder druk. Het had dus meer te maken met de omstandigheden dan met het boek zelf.

Ziezo, dat was mijn lijstje, als jij nog aanraders gelezen hebt deze maand, zeker laten weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten