02-01-2012

Vers van de pers: Januari


2012 is officieel begonnen, en op het vlak van nieuwe releases begint het al goed want voor januari heb ik 8 boeken die interessant genoeg waren om vernoemt te worden in Vers van de Pers:

Hallowed - Cynthia Hand: 2 januari
Joepie! Eindelijk! Het vervolg op Unearthly! Ik kan niet wachten tot ik deze te lezen ga krijgen!








Everneath - Brodi Ashton: 3 januari
Heel veel goede dingen over dit boek gehoord en ik moet zeggen dat de cover wel nice is, ookal is het het typische 'girl-in-dress'-thema.









Jessica rules the Dark Side - Beth Fantaskey: 10 januari
Nog een vervolg en het eerste boek, Jessica's guide to dating on the dark side wil ik erg graag lezen.








Tempest - Julie Cross: 3 januari
Dit is een boek over tijdreizen én het hoofdpersonage is een jongen, twee dingen die toch niet zo vaak voorkomen.








Bloodrose - Andrea Cremer: 24 januari
Deze is het derde boek in de Nightshade-reeks. Het eerste heb ik gelezen, het tweede staat nog ongelezen in de kast, maar dat gaat niet lang meer duren. Het is een reeks met weerwolven in de hoofdrol. Ik heb trouwens de paperbackcover genomen, omdat die zoooo mooi is!






Incarnate - Jodi Meadows: 31 januari
Dit ziet er goed uit. Een dystopia wereld waar mensen reincarneren, dat is eens iets nieuws.








 
A Million Suns - Beth Ravis: 10 januari 
Het vervolg op Across the Universe, die ik ondertussen in mijn bezit heb, één van deze dagen ga ik er inbeginnen. Het gaat over een meisje op een ruimteschip: cool.








The Statistical Probability of Love on First Sight - Jennifer E. Smith: 2 januari
Dit lijkt me echt een leuk boek en daarbovenop ook origineel, het speelt zich af op een vliegveld en over een heel korte periode. Leuk leuk leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten