13-01-2012

TGIF 13/01


2012 Must Reads: Which books are at the top of your list to be read this year (new or old releases)?

Hmmm, moeilijke vraag, maar ik heb mijn gedachten eens op een rijtje gezet en deze boeken haalden de top, laten we beginnen met de boeken die al uitgegeven zijn (klik op de titel voor de goodreadspagina met alle info):

Legend - Marie Lu 
Ik wil dit boek zooo graag lezen! Het stond ook op mijn kerstmis-wishlist, maar lag helaas niet onder de kerstboom. Dit is één van de volgende boeken die ik ga lezen, zeker weten!

Anna dressed in Blood - Kendara Blake
Deze staat al vanaf dat die uit is op mijn to-read lijst, maar de paperback wil maar niet uitkomen :(. En ik ben niet van plan om tot 5 juli te wachten (ja, dan pas komt die *piep* paperback uit), het wordt dus kindle of hardcover, maar lezen zal ik hem!

The Iron Knight - Julie Kagawa
Het laatste deel van The Iron Fey, ik heb sinds oktober elke maand een boek gelezen van deze reeks en in januari is het de beurt aan de laatste; *snif*.

Hallowed - Cynthia Hand
Recent uitgekomen in paperback en ik ga hem zo snel mogelijk bestellen. Dit boek is het vervolg op Unearthly, een fantastisch boek!

Hourglass - Myra McEntire
Het wordt echt tijd dat ik dit boek eens lees, het is eigenlijk hetzelfde probleem als Anna dressed in Blood, die stomme paperback komt maar niet en ik wil het zoo graag leeeezen!

En dan nog drie boeken die nog moeten uitkomen, twee pas begin mei en eentje in juni

City of Lost Souls - Cassandra Clare
Als onvoorwaardelijke TMI-fan, sta ik natuurlijk te springen om dit boek in mijn handen te krijgen. En die teasers die Cassie Clare elke maand vrijgeeft maken het natuurlijk niet beter, whaa!

Insurgent - Veronica Roth
Mijn laatste wachten op woensdag, ik herhaal het nog maar eens: het vervolg op Divergent, één van mijn lievelingsboek, forevaa! Mei kan niet snel genoeg komen!

The Golden Lily - Richelle Mead
Het vervolg op het eerste boek van Richelle Meads nieuwe serie, Bloodlines. Ik heb hem onlangs gelezen en het einde was toch wel een cliffhanger, I hate you, Richelle Mead (maar niet heus.. :p).

Dan nog eerbare vermeldingen van boeken waar nog te weinig info over is (omdat de releasedatum zo ver weg ligt): Het vervolg op The Unbecoming of Mara Dyer en het vervolg op Enclave.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten