25-01-2012

Leesvoer 24/01


Gisteren zijn er twee boeken aangekomen. Ik heb ze niet in Kindle-versie gekocht omdat ze beide vervolgen zijn en ik het eerste boek in boek vorm heb. En dat staat zo mooi in de boekenkast :D


Clockwork Prince - Cassandra Clare: Het tweede boek van de Infernal Devices! Ik heb al superveel goede dingen gehoord maar zelfs zonder die dingen, dan nog. Een boek geschreven door Cassandra Clare kunnen we niet laten liggen. Ik ben heeeel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik ben zeker ook  nieuwschierig naar hoofdstuk 17, dat hoofdstuk leidt blijkbaar tot extreme reacties, geen idee wat er daarin gebeurt :O!

Hallowed - Cynthia Hand: Het vervolg op Unearthly, één van de beste boeken van 2011, for sure! Ik moet bekennen dat ik het al uit heb :O. Er komt een mini-review van binnekort en je kunt deze alvast bij de beste boeken van 2012 rekenen!

Veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten